2.1.18

VOSALTRES, FEU EL QUÈ VULGUEU

Vosaltres feu el que vulgueu,
jo em transformaré en refugi.
En refugi de mi mateix si cal,
per a poder preservar cada insult,
cada menyspreu, cada agressió.
Feu el que vulgueu, jo seré barricada,
apunt per a aguantar escomeses,
per repel·lir-les , per recordar-les,
per a no oblidar-les mai mentre visqui.
Seran el meu as en la màniga quan algú
em parli de llibertat i de igualtat,
per quan m’esmentin la solidaritat,
per quan algun repressor maleït
em parli de pau. De pau, què sabran ells.
Em faré capseta i calaix de sastre
i no pas per guardar odi, sinó memòria,
potser l’únic que mai ens podran prendre,
potser el més valuós tresor que tenim.
Em faré baluard, merlet, i trinxera
el dia que la seva puta  pau armada em sodomitzi.
I vosaltres, feu el que vulgueu....