8.8.22

HIPOCRESIA

 

 HIPOCRESIA

La hipocresia és l’acte en que un individu es comporta de forma contraria als valors que sosté el mateix individu, o d’actuar en consonància a principis que al mateix temps es critiquen...


Avui porto una samarreta feminista

i penso...Guaita aquesta quines cuixes...

Compro un paquet de tabac,

i mentre fumo amb desfici llegeixo:

Fumar mata....

Critico als responsables del canvi climàtic

mentre espero el vol que em durà a Roma

a passar el cap de setmana...

Mentre condueixo escric en el meu mòbil

que cal evitar les distraccions al volant...

Commemoro la data de les bombes atòmiques

i voto als qui van bombardejar els Balcans...

Demano a crits el català a l’escola

i canvio l’idioma a les primeres de canviant

per una suposada educació...

Sóc antiracista, però primer els de casa...

Sóc antihomòfob, però de portes en fora...

Obrim totes les portes als refugiats,

però jo a casa, Prosegur...

A l’autopista, no vull pagar

però quan es pagava, anava més fluida...

No m’agrada el reggeton,

però quan canto distorsiono la veu...

El futbol és un negoci repugnant,

però, a quina hora juga el Barça?...

Com m’agrada anar de vacances al poble,

però demà posaré una queixa per les campanes...

Des d’una moto d’aigua

reivindico el silenci de la natura

i les meravelles de la fauna marina...

Si beus, no condueixis,

però cony, un cubata no fa cap mal...

Estic radicalment en contra de la violència,

però si veig una baralla pel carrer

la gravo amb el mòbil...

La droga mata, però la marihuana

és inofensiva i terapèutica...

l’ex heroïnòman es declara antivacunes

no vol substàncies estranyes dins el cos...

Aparco el cotxe davant el gimnàs

per caminar dues hores sobre una cinta...

Surto a passejar per connectar-me amb la natura

amb l’mp4 a les orelles a tot drap...

Sortim a sopar amb la dona,

i ens comuniquem per washapp

Em crec un gran poeta

i omplo les frases de faltes d’ortografia...

Un altre cinema històric que tancades

dic trist des del sofà, mentre miro Netflix...


Sóc demagògicament hipòcrita.