25.8.08

L'ARC DE SANT MARTI



Em deixaré pegar si això t'agrada,
i emmanillar-me si et fa feliç,
apendré a cusir, a fer bugada,
a cuinar-te els plats més esquisits.

Sabré estar al meu lloc, vestiré Armani,
et diré preciosa, cada dia et duré flors,
passaré per alt els amants del teu armari,
si tu ho demanes et pintaré un mon de colors.

Seré discret quan tu no em vulguis veure,
dormiré al silló, a la banyera si cal,
però encara que ara et costi de creure
amb el temps puc ser el teu pa i la teva sal.

Amb una sola ordre teva
deixaré la droga, el sexe, el rock and roll,
si tu ho vols estimada meva
apendré cançons del Nat King Col.

Arribat el moment, si no en tens prou
aniré a missa els diumenges, votaré al PP,
cantaré al metro, o treballaré al Mercashow,
el que tu em demanis, no dubtis que ho faré...

Però encara que al final no vinguis amb mi
dibuixaré per a tu, un arc de Sant Martí.