9.9.15

POTSER SI...


Potser a darrera hora veuré la llum,
i sentiré com em puja dels peus al cap,
aquella sensació eufòrica de l’àliga.
Potser em cauran llàgrimes recordant
aquell esperit que ens unia, ens feia grans
i com deia aquell eslògan, també lliures.
Potser em caurà aquesta bena malaltissa
que ara m’empresona els ulls i em fa plorar,
i recordaré aquelles paraules emotives
d’”españoles, Franco, ha muerto...”
o aquelles altres d’emocionants, “todos al suelo”.
Potser per fi, cridaré gol quan marqui la roja,
o em posaré ferms quan soni l’himne “chinta, chinta”.
Potser si que tot es tracta d’una febrada
d’un malson en el que he caigut tristament
des de el dia que vaig néixer allí a Gràcia.
Potser aquell dia tornare a sintonitzar
antena3, tele(ainco) i la trece
i llegiré la razon, el mundo libertad digital
 i moure el cap afirmatiu
quan parli en Marhuenda o l’Indra,
o aquestes bellíssimes persones
de la caverna o la quadra nacional.
I potser, per què no? celebraré l’onceava
d’aquest equip històric de la capital.
I potser també em faré un twiter
per poder insultar i despotricar
contra tot el que sigui diferent.
I renegaré del meu idioma per tornar
de manera indefectible i honorable
a ser normal...
He de deixar de beure, amb urgència.