4.4.14

ABANS QUE ET DESPERTESSIS, AQUELLA MATINADA

Abans que et despertessis aquella matinada,
vaig estar mirant-te, amb tota la nuesa a flor de pell.
Vaig resseguir amb la mirada les teves corbes,
els teus ulls clucs, el cabell, les espatlles, els pits,
i em vaig submergir com l’ictineu  en els teus somnis.
Vaig copsar, el teu respirar compassat i melós,
els teus roncs suaus i terriblement seductors,
les teves mans relaxades sota el coixí prop del cap,
les teves cames creuades, el naixement del teu pubis.
Per un instant em va semblar que em miraves,
dins la fascinant curulla intensa dels teus somnis,
i em va semblar que em somreies amb els teus ulls de mel.
Abans que et despertessis aquella matinada,
em va semblar que el mon s’aturava per nosaltres
i de manera intrèpida i sensual et vaig fer l’amor sense tocar-te.