9.3.14

MENTRE FÈIEM L'AMOR AMB LA TELE OBERTA...


Mentre fèiem l’amor, amb la tele oberta,
un fanàtic feia esclatar en un temple
un cinturó ple d’explosius que duia a sobre,
i jo t’acariciava un pit, amb tota la dolçor
i la passió de la que el meu desig  és capaç.
I un soldat disparava el seu kelesnikoff
en un indret remot d’un país que desconec.
I els meus llavis besaven els teus repetidament,
i repetidament les bales sortien de la metralladora.
I jo t’acariciava els malucs i les natges,
i a l’Àfrica cremaven un noi homosexual
mentre una munió de gent ho gabava amb el mòbil.
I jo entrava dins teu tranquil·la i pausadament,
i els tancs de guerra trepitjaven nines i pilotes
d’un país mig en runes, on no hi quedaven nens.
I arribàvem a l’orgasme enmig de convulsions,
i un avió esclatava en ple vol ple d’innocents.
I ens acariciàvem, sense pressa, sense pausa,
assedegats d’amor, esgotats de desig
i una dona moria a ganivetades prop de casa...


Mentre fèiem l’amor, amb la tele oberta...