17.2.07

VULL ABRAÇAR-TE




I
He acabat en un moment els encreuats,
un escac i mat al Rei i les cartes lliguen totes.
He fet un set i mig mentre tancava un dominó
i matant una vermella conto vint i entro a casa.
He contestat una pregunta, i llenço els daus,
i m’ha sortit un pòquer d’asos de primer.
Ha sortit el vint-i-set a la ruleta, que era el meu,
i he arrasat totes les dames que es creuaven al meu pas.
M’he passejat pel taulell tot solet de oca a oca
i amb un no-res un tres en ratlla he dibuixat.

Estic tip de jocs, vull abraçar-te
NO TINC SORT!!!



Ando como hormiguita por tu espalda
ando por la quebrada dulce de la seda
Vengo de las alturas de tus nalgas
hacia el oro que se derrama y se me enrreda
S. Rodríguez.
II
L’estança s’omplia de son mentre dormia
I jo somiava besar-te a la boca dolçament
i explorar-te el cos blanc, preciós i menut,
acaronar-te sense deixar de mirar-te els ulls,
dels turons dels teus pits a la vall del teu ventre,
i no oblidar-me cap racó de pell per descobrir.
Tot semblava tan real al meu somni a les palpentes,
que fins hi tot vaig ensumar el teu perfum.